Book en bane

Vejen Tennisklub benytter on-line booking i samarbejde med Vejen Idrætscenter:

Når du reserverer en bane, ved at taste dit og din makkers medlemsnr., vil der automatisk blive sendt en e-mail eller sms-besked til dig og din makker om spilletidspunktet, såfremt du/din makker har opgivet e-mail adresse eller mobilnummer.

Reservering kan ske fra hvilken som helst pc med internetforbindelse - eller fra terminalerne i VIC.

Indtast dit medlemsnummer og dit password. Dit password er for nye medlemmer: fødselsdag og måned (xxxx). Hvis vi ikke har registreret dit fødselsår er dit password: 1234.

Medlemmer fra tidligere år er oprettet som 2x fødselsår (er du født i 1994, er dit password 9494).

Har du ændret dit password, glemt koden eller har spørgsmål til on-line booking, kan du kontakte Inger Marie Tamberg, VIC på tlf. 76302043 eller på mail. imt@vejenic.dk

Information omkring lysanlæg.

Skal du spille på et tidspunkt hvor lysanlægget skal anvendes, skal du henvende dig i VIC´s reception. Her får du, mod et depositum, udleveret en nøgle. Og du skal betale 20 kr. for en times lys.

Opslagstavlen

Vidste du at:

Vejen Tennisklub`s medlemmer kan spille tennis hele året.

Vidste du at:

Tennisklubbens hold vil i år spille i serie 1. Puljen består af 6 hold og turneringsplanen kommer senere her på hjemmesiden.